wtorek, 5 sierpnia 2014

Testimony - new big fire in my heart


To jest krótki liścik, który napisałam na ścianie kościoła “Hope of Glory Church Bonhan, tx”

Hello Brothers and Sisters!
I am here today to say to all of you: You have so wonderful Pastor! He is without any doubts a man of God! We were so blessed to have him in Poland for a week. Thank you for borrowing him :-) He started new big fire in my heart! Thanks to the Spirit which Brad brought with him I love Jesus so much!!! He set me free from my religion. I've tried to love God more than my husband and children but it wasn't possible because I've tried to love god from my head. Brad showed me real wonderful God. Now as I lay me down to sleep I have just one thought: “Jesus, I love love love you”.

We are so hoping that Brad will be able to back here and teach us more and more!
God bless you Bradley.
-Asia

Witajcie Braci ai Siostry!
Jestem tu dziś aby Wam powiedzieć: Macie wspaniałego Pastora! On jest, bez żadnych wątpliwości, bożym człowiekiem! Byliśmy tacy ubłogosławieni kiedy mogliśmy go mieć w Polsce na tydzień. Dziękuję za pożyczenie go nam :-) On rozpoczął nowy wielki ogień w moim sercu! Dzięki Duchowi, który Brad przywiózł ze sobą, kocham Jezusa tak bardzo!!! Brad mnie uwolnił z mojej religijności. Próbowałam kochać Boga bardziej niż męża I dzieci ale myślałam, że Bóg oczekuje ode mnie rzeczy niemożliwych. To było niemożliwe bo próbowałam kochać boga z mojej głowy. Brad pokazał mi prawdziwego wspaniałego Boga. Teraz, kiedy ładę się spać, mam tylko jedną myśl: “Jezu, kocham Cię, kocham, kocham”.

Mamy olbrzymią nadzieję, że Brad będzie mmógł do nas wrócić I nauczyć nas więcej I więcej!
Niech Cię Bóg błogosławi Bradley!
-Asia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...