poniedziałek, 13 stycznia 2014

Wyróżnienie i nominacje do Liebster Blog Award

Dzień Dobry! 
Zostałam nominowana do Liebster Blog Award. Za nominację bardzo dziękuję Gosi, która prowadzi blog Szycie i nie tylko
Według zasad zabawy jestem zobowiązana do nominowania 11 blogów, zadania im 11 pytań oraz odpowiedzi na poniższe pytania:
  1. Jaki jest Twój ulubiony kolor? Uwielbiam wszelkie kolory. Mówią na mnie "mistrzyni kolorów" lub "tu nic do niczego nie pasuje"...
  2. Jakiej muzyki lubisz słuchać najbardziej? Soul, gospel, jazz
  3. Twoja ulubiona część garderoby to... Sukienka
  4. Ulubiony utwór muzyczny. Oceans will part (link)
  5. Na wakacje lepsze góry czy morze? Tęsknię za górami (z dziećmi byłam tylko nad morzem)
  6. Ulubiona dobranocka z dzieciństwa :) Brygada Ryzykownego Ratunku
  7. Twoją ulubioną porą roku jest... i dlaczego? Wiosna. Kojarzy mi się z Rajem
  8. Ulubiony szkolny przedmiot. Matematyka
  9. Twoja filmowa propozycja na długie zimowe wieczory to? Fireproof (link)
  10. Kawa czy herbata? Czarna herbata
  11. Koty czy psy, a może oba zwierzaki naraz :D Koty
Moje 11 pytań do nominowanych przeze mnie osób:
1. Kto lub co nadaje sens Twojemu życiu?
2. Kogo kochasz najbardziej?
3. Co myślisz, kiedy widzisz się w lustrze?
4. Co to jest miłość?
5. Czego się boisz?
6. Jakie pierwsze wspomnienie z dzieciństwa przychodzi Ci na myśl?
7. Co najbardziej w sobie lubisz?
8. Jaka jest najważniejsza cecha przyjaciela?
9. Jaką książkę cenisz najbardziej?
10. Co lubisz w moim blogu?
11. Skąd mnie znasz?

A oto nominowane przeze mnie blogi:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...